Facebook je s svojimi aplikacijami za nalaganje zelo pozno prišel na mobilni trg. Zato je še toliko bolj impresivna rast na mobilnem področju. Mobilna uporaba je dobesedno eksplodirala - imajo skoraj milijardo mobilnih uporabnikov. Zanimiv podatek je, da imajo sedaj več mobilnih uporabnikov, kot tistih s standardnimi osebnimi računalniki. Po dolgih zamudah na področju mobilnih oglaševalskih produktov, so v dobrega pol leta postali poleg Googla ključni ponudnik mobilnih oglaševalskih storitev.
Potencial podjetja kaže tudi to, da ZDA predstavljajo le 20 % vseh obiskovalcev, a prinesejo skoraj 50 % vseh prihodkov.

Zadnji rezultati so bili krepko nad napovedmi. Rast dnevnih uporabnikov znaša 22 % in je krepko presegla rast mesečnih uporabnikov, ki znaša 16 %. Prihodki iz mobilnega oglaševanja so dosegli 1,2 mrd USD in prvič v zgodovini presegli tiste iz osebnih računalnikov. Mobilni »ad«-i na uporabnika so zrasli za 30 % na 1,31 USD, kar je 12 % več kot na osebnih računalnikih. Marža iz poslovanja je na letni ravni v 2013 znašala 36 % (v zadnjem četrtletju 44 %), kar je 300 bazičnih točk nad napovedmi.
Delnica Facebooka je med drugim zastopana v portfeljih skladov Infond Globalni uravnoteženi, Infond Globalni delniški in Infond Tehnologija.