V današnjem svetu potrošnik uporablja ogromno naprav (pametni telefoni, tablice,…), ki so dejansko še bolj pripomogle k uspehu dodatnih Googlovih storitev in produktov. Tako so uporabnike njihovega spletnega brskalnika dobesedno priključili še na druge dodatne produkte ter tako postali izredno zanimivi v spletnem oglaševanju. Googlov mobilni operacijski sistem ter spletni iskalnik sta prirejena tako, da poenotita uporabnikovo izkušnjo, ko prehaja iz naprave na napravo. Izreden uspeh, ki ga imajo na produktih, kot so Gmail, spletni brskalnik Chrome ter Google Maps daje uporabnikom primerljivo izkušnjo ter pomaga Googlu, da jim pokaže njim primerne spletne oglase.

Investicijsko zgodbo Googla podpira teza, da se bo spletno oglaševanje skoncentriralo predvsem okoli podjetij s posebnimi sredstvi ter dosegom uporabnikom, kjer je Google prepričljivo na prvem mestu. Trg spletnega oglaševanja še vedno raste z dvomestnimi številkami, dodatno rast poganjajo nove inovacije in aplikacije povezane z njimi. Vse v smislu tega, da se čim bolj prilagodijo navadam potrošnika. Rast najbolj poganjajo hitro rastoče države iz Azije.
Delnico Google lahko kot naložbo med drugim najdete tudi v skladih Infond Razviti trgi in Infond Tehnologija.