Njihov dolgoročni uspeh bo odvisen od tega, ali jim bo uspelo poviševati število transakcij in plačil. Precej dejavnikov jim govori v prid. Z razpršenostjo, obsežnostjo in pravilno umeščenostjo poslovnega modela bodo pridobivali iz pospeška na področju uporabe spletne prodaje in rasti mobilnega poslovanja po Latinski Ameriki.
V Latinski Ameriki je okoli 300 milijonov uporabnikov interneta, kar pomeni okoli 48-odstotno penetracijo, medtem ko je ta v Severni Ameriki 80 odstotkov. Iz tega lahko sklepamo, da lahko v Latinski Ameriki v naslednjih 5 letih dobimo 100 milijonov novih uporabnikov. Trenutno ima Mercadolibre 127 milijonov registriranih uporabnikov. Ob tem lahko pričakujemo, da bo velik del populacije iz Latinske Amerike, ki brska po internetu, pristal v njihovem objemu. Argument za to so konstantne investicije v tehnologijo, storitve in blagovno znamko.
V regiji se Mercadolibre sooča s konkurentoma Amazon in eBay ter obilico manjših lokalnih konkurentov. Najverjetneje bodo uspešno okrepili svoj mrežni efekt preko svojega sistema plačil, logističnih rešitev in ostalih storitev, ki jih ponujajo.
Zadnji poslovni rezultati kažejo na nadaljevanje tempa rasti poslovanja – število registriranih uporabnikov se je v prvem četrtletju 2015 povišalo za 22 % na 127 milijonov, število prodanih izdelkov za 26 % ter število plačilnih transakcij za 62%.
