
Da je evropski avtomobilski trg v vzponu se je pokazalo že v letu 2014, ko smo doživeli prvo rast prodaje po šestih letih (+5,4 %). Renualt je dosegel celo višjo rast (+11 %) in to potrdil tudi v prvem mesecu letošnjega leta z rastjo 10 %.
Vrednotenja podjetja ostajajo nizka, saj trg ne priznava skoraj nič vrednosti znamki Renualt in Dacia in je tržna kapitalizacija podobna vrednosti, ki jo ima v podjetju Nissan. Vlagatelj tako dobi brezplačno znamko Renault, kar je glede na dobre rezultate v letu 2014 in pozitivne napovedi za naslednji dve leti dokaj pesimistično. Prihod novih modelov in dodatni prihranki zaradi uporabe iste platforme z znamko Nissan naj bi močno dvignili dobiček v prihodnjih letih. Ob kazalniku P/E, ki znaša 9 za leto 2015, in pričakovano dividendno donosnostjo 3,2 % ostaja Renault ena izmed pomembnih naložb sklada Infond Evropa.