Delnica meseca: United Natural Foods | SAVA INFOND

Upravljanje s piškoti
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša. Naložijo se na uporabnikov računalnik, ko obišče spletno stran in potem ob prihodnjem obisku prepoznajo nastavitve. Nujni piškotki se naložijo avtomatsko, sicer spletna stran sploh ne bi delovala. Za druge vrste piškotkov uporabnik bodisi potrdi bodisi zavrne dovoljenje za nalaganje.

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskljalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.
 
Sejni piškotki
Vedno aktivni
Funkcionalni piškotki
Soglašam
Ne soglašam
Analitični piškotki
Soglašam
Ne soglašam
cookieicon
cookieiconPiškotki
Spletna stran Sava Infond d.o.o. uporablja piškotke. Nujne, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletne strani, smo že naložili. Sami lahko izberete, katere vrste piškotkov poleg nujnih bodo nameščene na vaši napravi.
Damjan Kovačič, upravljavec - analitik
Damjan Kovačič, upravljavec - analitik
Datum objave
Dne  09.04.2015 11:02

Visoka rast panoge organsko pridelane hrane in naravnih proizvodov

 

United Natural Foods (UNFI) je vodilni distributer organsko pridelane hrane in naravnih, ekoloških proizvodov v Združenih državah in Kanadi, ki oskrbuje končne kupce z več kot 80 tisoč različnimi proizvodi na več kot 40 tisoč lokacijah. Družba UNFI je prepoznavna s svojim sloganom »Nas vodi narava« oziroma »Driven by Nature« in je bila med leti 2006 in 2012 uvrščena na Forbesovo lestvico »Najbolj občudovanih podjetij« ter je prejemnica številnih nagrad za odličnost pri poslovanju in prispevek k trajnostnem razvoju.

UNFI ima odličen strateški položaj v hitro rastoči, okoli 200 mrd dolarjev vredni industriji naravnih in posebnih izdelkov, saj se lahko pohvali z zelo učinkovito in razvejano mrežo 33 modernih distribucijskih centrov, ki imajo na voljo 650 tisoč kvadratnih metrov skladiščnih površin. Zaradi spremenjenega življenjskega sloga modernega potrošnika dosega kategorija organska hrana in posebni izdelki zadnje desetletje več kot dvomestno letno rast prodaje, vendar pa še vedno obsega samo okoli 10 % celotne prodaje živilskih izdelkov. Industrija naravnih in posebnih izdelkov je izredno fragmentirana, saj nastopa na ameriškem trgu več kot 200 lokalnih in regionalnih ponudnikov.

Družba UNFI ima samo enega pravega tekmeca – zasebno podjetje KeHe, z blagovno znamko »Tree of Life«, vendar pa je njihov tržni delež za več kot polovico manjši od družbe United National Foods.

V strukturi kupcev družbe UNFI so v približno enakem deležu zastopane običajne trgovine, ekološki supermarketi in neodvisne trgovine z zdravo prehrano, ki jim dobavljajo hrano in blago za široko potrošnjo (54 %), hitro pokvarljiva živila (20 %), zamrznjene izdelke (13 %), izdelke za osebno nego (5 %) in prehranske dodatke (3 %).

V zadnjih desetih letih je družba UNFI dosegala povprečno okoli 15-odstotno letno rast prodaje in dobička iz poslovanja, na borzi pa je bilo potrebno za delnico odšteti okoli 50 % premijo glede na druge distributerje prehrambnih izdelkov, ki kotirajo pri 19-kratniku pričakovanega dobička na delnico. Tudi v prihodnjih letih lahko zaradi visoke rasti panoge pričakujemo okoli 10 do 15 % organsko rast prodaje in več kot 10 odstotno rast dobička na delnico.



Delnica družbe United Natural Foods (UNFI US) je v zadnjem letu dni v evrih zrasla za 40 %, od konca krize v marcu 2009 pa je pridobila kar 340 % vrednosti in je zastopana v portfelju sklada

Infond Družbeno odgovorni.

 

 
Sava Infond, družba za upravljanje, d.o.o.
Ulica Eve Lovše 7, 2000 Maribor, tel. 02/229 74 40, fax. 02/229 74 89
Grafična in računalniška izvedba BuyITC d.o.o.