United Natural Foods (UNFI) je vodilni distributer organsko pridelane hrane in naravnih, ekoloških proizvodov v Združenih državah in Kanadi, ki oskrbuje končne kupce z več kot 80 tisoč različnimi proizvodi na več kot 40 tisoč lokacijah. Družba UNFI je prepoznavna s svojim sloganom »Nas vodi narava« oziroma »Driven by Nature« in je bila med leti 2006 in 2012 uvrščena na Forbesovo lestvico »Najbolj občudovanih podjetij« ter je prejemnica številnih nagrad za odličnost pri poslovanju in prispevek k trajnostnem razvoju.
UNFI ima odličen strateški položaj v hitro rastoči, okoli 200 mrd dolarjev vredni industriji naravnih in posebnih izdelkov, saj se lahko pohvali z zelo učinkovito in razvejano mrežo 33 modernih distribucijskih centrov, ki imajo na voljo 650 tisoč kvadratnih metrov skladiščnih površin. Zaradi spremenjenega življenjskega sloga modernega potrošnika dosega kategorija organska hrana in posebni izdelki zadnje desetletje več kot dvomestno letno rast prodaje, vendar pa še vedno obsega samo okoli 10 % celotne prodaje živilskih izdelkov. Industrija naravnih in posebnih izdelkov je izredno fragmentirana, saj nastopa na ameriškem trgu več kot 200 lokalnih in regionalnih ponudnikov.
Družba UNFI ima samo enega pravega tekmeca – zasebno podjetje KeHe, z blagovno znamko »Tree of Life«, vendar pa je njihov tržni delež za več kot polovico manjši od družbe United National Foods.
V strukturi kupcev družbe UNFI so v približno enakem deležu zastopane običajne trgovine, ekološki supermarketi in neodvisne trgovine z zdravo prehrano, ki jim dobavljajo hrano in blago za široko potrošnjo (54 %), hitro pokvarljiva živila (20 %), zamrznjene izdelke (13 %), izdelke za osebno nego (5 %) in prehranske dodatke (3 %).
V zadnjih desetih letih je družba UNFI dosegala povprečno okoli 15-odstotno letno rast prodaje in dobička iz poslovanja, na borzi pa je bilo potrebno za delnico odšteti okoli 50 % premijo glede na druge distributerje prehrambnih izdelkov, ki kotirajo pri 19-kratniku pričakovanega dobička na delnico. Tudi v prihodnjih letih lahko zaradi visoke rasti panoge pričakujemo okoli 10 do 15 % organsko rast prodaje in več kot 10 odstotno rast dobička na delnico.
Delnica družbe United Natural Foods (UNFI US) je v zadnjem letu dni v evrih zrasla za 40 %, od konca krize v marcu 2009 pa je pridobila kar 340 % vrednosti in je zastopana v portfelju sklada