Jedro njihovega posla je osnovno procesiranje za banke – nudijo jim sisteme, ki jih banke potrebujejo za vzdrževanje depozitnih in posojilnih poslov, ter zapisujejo dnevne transakcije. Narava osnovne obdelave vseh teh podatkov je integrirana, zato banke redko zamenjajo ponudnika teh sistemov. Ob vsakem prehodu na nov sistem morajo banke na novo usposobiti svoje zaposlene. Stranke običajno sklenejo 3- do 5-letno pogodbo. Trenutne stopnje nadomeščanja kažejo, da banke v povprečju ostanejo na osnovnem sistemu za obdelavo podatkov več kot 30 let. Vodilni položaj na trgu daje Fiserv prednost zaradi obsega posla, njihova konkurenčna prednost pa izhaja iz tesnega odnosa s strankami ter stroškovne prednosti v primerjavi s konkurenco. Nedaven prevzem konkurenčne družbe v težavah Open Solutions se je izkazal za dobro odločitev. Fiserv je tako še utrdil in razširil svoj položaj na trgu.
Fiserv zraven svojega osnovnega sistema prodaja tudi dodatne produkte in storitve obstoječim strankam. Nekateri izmed teh produktov so razviti samo za določeno stranko in jih prodajajo kot licenčno programsko opremo. 80 do 85 % prihodkov, ki jih ustvari Fiserv, je ponavljajočih se, zaradi dolgoročnih pogodb ter prihodkov, vezanih na dokaj konsistentna merila, kot npr. raven transakcij glede na število računov strank. Finančna kriza je samo oplazila podjetje. Razlog je v stabilnosti večine njihovih prihodkov.
Fiserv je od svoje ustanovitve leta 1984 opravil več kot 140 prevzemov. V preteklosti so prevzetim družbam večinoma pustili, da poslujejo neodvisno. Sedanja uprava se je v svoji strategiji zavzela za varčevanje pri stroških ter konsolidaciji produktov. Ta strategija je do sedaj dala zelo dobre rezultate, saj se je povišala marža iz poslovanja kljub precejšnjemu znižanju cen njihovih produktov z najvišjimi maržami kot posledico finančne krize.
Nova uprava je naredila nekaj sprememb v svoji usmerjenosti glede ciljnih segmentov poslovanja. Prodali so nebančni segment ter leta 2007 prevzeli CheckFree, ki ponuja elektronsko plačevanje računov. Kombinacija vodilnega položaja na področju informacijskega upravljanja ter elektronskega plačevanja računov je utrdila njihov položaj kot najmočnejšega ponudnika tehnologije bankam. CheckFree je kot prvi ponudnik na segmentu elektronskih plačil računov pridobil neulovljivo prednost pred konkurenco. To daje Fiserv konkurenčno prednost zaradi ekonomije obsega posla. Po nekaj letih brez prevzemov je Fisherv leta 2011 prevzel CashEdge, kjer so osredotočeni na plačila med posamezniki, kar naj bi bilo novo gonilo rasti podjetja.
