Kljub čedalje večji konkurenci je Panera ena izmed najzanimivejših zgodb v segmentu restavracij. Tako dosegajo najvišjo prodajo na posamezno poslovno enoto (lokal) in sicer 2,4 mio USD. Prav tako dosegajo najvišjo maržo med vsemi konkurenti. To jim uspeva z močno blagovno znamko, s katero dosegajo boljše cene in imajo izrazito lojalne kupce, ter s kakovostjo hrane in storitev, ki so na najvišji ravni. Treba je vedeti, da je bilo precej verig, ki so veliko obetale. Najpogosteje jih je prizadela prehitra širitev ali izredno močna konkurenca.
Lani je Panera dosegla 4,3 mrd USD prodaje in ima 12-odstotni tržni delež na 35 mrd USD velikem segmentu »fast-casual« ter, kot že omenjeno, več kot polovico deleža na 8 mrd USD vrednem trgu »fast-casual bakery-cafe«. Za restavracije »fast-casual« je značilno, da za pripravo hrane in pijače uporabljajo kvalitetnejše sestavine kot verige s hitro prehrano in imajo nižje cene od klasičnih restavracij. V naslednjih nekaj letih bi naj rasli 10 odstotkov na leto. To izhaja iz izrazite cenovne ugodnosti za potrošnika, ne da bi dobil za to manj kakovosten obrok kot v klasični restavraciji. Pozitivno glede na klasične restavracije delujejo tudi nižji stroški dela in strošek najema prostorov. Ocena rasti prodaje klasičnih restavracij zanaša 3 do 4 odstotke na leto. Glede na to, kako potrošniki sprejemajo blagovno znamko Panera, bi lahko podjetje v desetih letih povečalo število prodajnih mest za 1.200 in jih imelo že 3.020.
Kljub vsem prej omenjenim pozitivnim dejavnikom se tudi Panera ubada z enakimi težavami kot konkurenca v segmentu »fast-casual«. Gre predvsem za spremembe po letu 2008 - za porabo potrošnikov, stroške dela in hrane ter konkurenco. Podjetja iz tega segmenta ne morejo razviti konkurenčnih prednosti. Razlog je v tem, da ni stroškov pri prehodu k drugemu ponudniku, vstopne ovire so zelo nizke. Dodatno razmere zaostruje hud konkurenčni boj. Na boljši položaj Panere glede na konkurenco kaže dejstvo, da so v zadnjih petih letih zvišali cene povprečnega menuja za tri odstotke.
Kljub vsem težavam bo Paneri najverjetneje še uspelo povečevati prodajo. Povečali bodo zmogljivosti za zadovoljitev povpraševanja v najprometnejših urah, investirali v proizvodno opremo in zaposlene, posodobili menuje. Dodaten prostor za rast imajo še pri dostavi in cateringu, pri pakirani hrani, uporabi mobilnih naprav in drugi digitalni tehnologiji, da so čim bolj povezani s potrošniki ter še izboljšujejo poslovanje prodajnih mest.

Delnice družbe Panera Bread so zastopane v portfeljih skladov Infond ZDA, Infond Megatrendi ter Infond Dividendni.