Kupci so pripravljeni plačati premijo za njihove visokokvalitetne, inovativne ter telesu prilagojene produkte. Znamke, katerih lastniki so, se med seboj dopolnjujejo. Izbirajo jih tako, da dosegajo čim boljše sinergijske učinke. Pri tem veliko investirajo v ohranjanje vodilnega položaja njihovih znamk, v razvoj produktov in trženje. To je tudi osnova njihovih izrazitih konkurenčnih prednosti. Zaradi prepoznavnosti in kakovosti svojih znamk imajo dober položaj pri določanju cen. Po drugi strani so do zdaj bili uspešni pri upravljanju znamk ter jih pravočasno pospeševali, kupili ali prodali. To počnejo s poglobljenimi raziskavami na področju analiz obnašanja potrošnika, in sicer na letni ravni.
Najverjetneje bo zaradi tržnih trendov njihovo poslovanje še uspešnejše. Prvi, ki govori v prid tej tezi, je zelo velik obseg trga za tako imenovane prostočasne in športne aktivnosti, ki še vedno dosega visoke stopnje rasti. Ljudje pogosto uporabljajo oblačila »actiwear« (oblačila, primerna za šport, vadbo in zunanje aktivnosti) tudi za prostočasne aktivnosti in tako izrivajo klasična oblačila za prosti čas. Po podatkih skupine NPD, ki se ukvarja s tržnimi raziskavami, je trg športnih in oblačil za prosti čas velik 46 milijard USD. Na njem je mogoče tržiti produkte najvišjega standarda udobja, za katere so značilne visoke marže. Njihova znamka North Face je že vodilna po tržnem deležu na 25 milijard USD velikem trgu zunanjih aktivnosti in prav tako trži visoko kakovostna in udobna oblačila. Na tem segmentu je povpraševanje veliko, predvsem zaradi obsedenosti ljudi z zunanjim videzom in fitnesom. VFC iz tega segmenta dosega okoli 54 % vseh prihodkov iz prodaje. Realno je mogoče pričakovati, da se bo ta delež še povečeval in da bodo dosegali dvoštevilčno rast prodaje v srednjeročnem obdobju. V tem segmentu dosegajo 18,2-odstotno maržo iz poslovanja in za 330 bazičnih točk presegajo maržo konsolidiranega VFC.
Zelo uspešni so tudi s svojo dobavo, ki je razširjena po vsem svetu. Delež prodaje izven ZDA narašča in je v letu 2014 dosegal 37 % prihodkov. Če bi nadaljevali v takšnem trendu, bi do leta 2020 prodaja na tuje trge lahko predstavljala slabo polovico vseh prihodkov.
Dodatno pozitivno deluje direktna spletna prodaja potrošnikom. Pri tem dosegajo najvišje stopnje rasti in najvišje marže. Iz tega lahko sklepamo, da njihove najbolj priljubljene znamke še niso v zreli fazi in lahko dosegajo višjo rast od trga. Trenutno ta segment obsega 21 % prodaje.

Delnice družbe VFC so zastopane v portfeljih skladov Infond ZDA, Infond Globalni defenzivni, Infond Globalni uravnoteženi, Infond Razviti trgi, Infond Megatrendi, Infond Globalni delniški, Infond WorldMix in Infond Select.