Zanimiva delnica: VF Corp | SAVA INFOND

Upravljanje s piškoti
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša. Naložijo se na uporabnikov računalnik, ko obišče spletno stran in potem ob prihodnjem obisku prepoznajo nastavitve. Nujni piškotki se naložijo avtomatsko, sicer spletna stran sploh ne bi delovala. Za druge vrste piškotkov uporabnik bodisi potrdi bodisi zavrne dovoljenje za nalaganje.

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskljalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.
 
Sejni piškotki
Vedno aktivni
Funkcionalni piškotki
Soglašam
Ne soglašam
Analitični piškotki
Soglašam
Ne soglašam
cookieicon
cookieiconPiškotki
Spletna stran Sava Infond d.o.o. uporablja piškotke. Nujne, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletne strani, smo že naložili. Sami lahko izberete, katere vrste piškotkov poleg nujnih bodo nameščene na vaši napravi.
Aleš Grbić, upravljavec - analitik
Aleš Grbić, upravljavec - analitik
Datum objave
Dne  24.06.2015 08:41

Objavljeno v prilogi Dela Posel & denar 22. junija 2015

 
VF Corp (v nadaljevanju VFC) je ameriško podjetje, ki ima v lasti portfelj vodilnih znamk iz področja »lifestyle«. Med njimi so, na primer, Vans, Reef, Eastpack, North Face, Lee, Timberland in Wrangler. Do potrošnikov dostopajo prek različnih prodajnih kanalov. Več kot 40 % prodaje ustvarijo zunaj ZDA, okoli 20 % neposredno s potrošniki.

Kupci so pripravljeni plačati premijo za njihove visokokvalitetne, inovativne ter telesu prilagojene produkte. Znamke, katerih lastniki so, se med seboj dopolnjujejo. Izbirajo jih tako, da dosegajo čim boljše sinergijske učinke. Pri tem veliko investirajo v ohranjanje vodilnega položaja njihovih znamk, v razvoj produktov in trženje. To je tudi osnova njihovih izrazitih konkurenčnih prednosti. Zaradi prepoznavnosti in kakovosti svojih znamk imajo dober položaj pri določanju cen. Po drugi strani so do zdaj bili uspešni pri upravljanju znamk ter jih pravočasno pospeševali, kupili ali prodali. To počnejo s poglobljenimi raziskavami na področju analiz obnašanja potrošnika, in sicer na letni ravni.

Najverjetneje bo zaradi tržnih trendov njihovo poslovanje še uspešnejše. Prvi, ki govori v prid tej tezi, je zelo velik obseg trga za tako imenovane prostočasne in športne aktivnosti, ki še vedno dosega visoke stopnje rasti. Ljudje pogosto uporabljajo oblačila »actiwear« (oblačila, primerna za šport, vadbo in zunanje aktivnosti) tudi za prostočasne aktivnosti in tako izrivajo klasična oblačila za prosti čas. Po podatkih skupine NPD, ki se ukvarja s tržnimi raziskavami, je trg športnih in oblačil za prosti čas velik 46 milijard USD. Na njem je mogoče tržiti produkte najvišjega standarda udobja, za katere so značilne visoke marže. Njihova znamka North Face je že vodilna po tržnem deležu na 25 milijard USD  velikem trgu zunanjih aktivnosti in prav tako trži visoko kakovostna in udobna oblačila. Na tem segmentu je povpraševanje veliko, predvsem zaradi obsedenosti ljudi z zunanjim videzom in fitnesom. VFC iz tega segmenta dosega okoli 54 % vseh prihodkov iz prodaje. Realno je mogoče pričakovati, da se bo ta delež še povečeval in da bodo dosegali dvoštevilčno rast prodaje v srednjeročnem obdobju. V tem segmentu dosegajo 18,2-odstotno maržo iz poslovanja in za 330 bazičnih točk presegajo maržo konsolidiranega VFC.

Zelo uspešni so tudi s svojo dobavo, ki je razširjena po vsem svetu. Delež prodaje izven ZDA narašča in je v letu 2014 dosegal 37 % prihodkov. Če bi nadaljevali v takšnem trendu, bi do leta 2020 prodaja na tuje trge lahko predstavljala slabo polovico vseh prihodkov.

Dodatno pozitivno deluje direktna spletna prodaja potrošnikom. Pri tem dosegajo najvišje stopnje rasti in najvišje marže. Iz tega lahko sklepamo, da njihove najbolj priljubljene znamke še niso v zreli fazi in lahko dosegajo višjo rast od trga. Trenutno ta segment obsega 21 % prodaje.



Delnice družbe VFC  so zastopane v portfeljih skladov Infond ZDA, Infond Globalni defenzivni, Infond Globalni uravnoteženi, Infond Razviti trgi, Infond Megatrendi, Infond Globalni delniški, Infond WorldMix in Infond Select. 
Sava Infond, družba za upravljanje, d.o.o.
Ulica Eve Lovše 7, 2000 Maribor, tel. 02/229 74 40, fax. 02/229 74 89
Grafična in računalniška izvedba BuyITC d.o.o.