lphabetov temelj poslovanja je iskalnik Google. Zraven tega so razvili impresiven portfelj storitev/produktov (Gmail, iskalnik Chrome, Google Maps), ki jih uporabniki uporabljajo skoraj tako pogosto kot njihov iskalnik. Ti novi produkti omogočajo oglaševalcem, da lahko večkrat dosežejo svoje potencialne stranke na več različnih načinov. Alphabet ima v svojem portfelju tudi nove dejavnosti in sicer robotiko, znanost o življenju ter Nest (povezava naprav v vašem domu). Za slednje je značilno, da so pričakovanji donosi precej višji ob sorazmerno višjem tveganju kot pri osnovni Googlovi dejavnosti.
Uporabniki v sedanjem svetu uporabljajo vedno več različnih naprav, preko katerih so povezani s spletom. Njihovim spremenjenim navadam se je Alphabet prilagodil s svojimi produkti, ki so tudi zelo učinkovit medij za oglaševalce. Googlov mobilni operacijski sistem in iskalnik pomagajo združiti uporabnikove izkušnje s tem, ko prehajajo iz ene naprave na drugo, ter jim tudi prilagoditi primerne oglase.
Googlov iskalnik dosega okoli 60-odstotni svetovni tržni delež, medtem ko nihče izmed konkurentov ne presega 10 odstotkov. Razlog je najverjetneje v tako imenovanem »first-mover advantage« ter tehničnih prednostih, ki so pritegnile uporabnike, sedaj pa jih uporabljajo že iz navade. Zato lahko govorimo o potencialnih stroških prehoda uporabnikov h konkurenci, saj so se dodobra navadili na Googlov iskalnik.
V začetku letošnjega julija je uprava Googla seznanila javnost o reorganizaciji in novi upravljavski strukturi, v kateri bo imela matična družba Alphabet v lasti ostale hčerinske družbe, med drugim tudi Google. Povišana preglednost poslovanja s prehodom na novo upravljavsko strukturo bo povišala donose na kapital. Takega mnenja je bila očitno večina investitorjev – cena delnice je porasla iz okoli 540 do 700 USD ter nato na podlagi dobrih rezultatov poslovanja še do skoraj 750 USD (dne 03.11.2015).
Infond Globalni uravnoteženi ima v svojem portfelju delnice družbe Alphabet.
Pravna podlaga
Spletno mesto www.infond.si uporablja piškotke, ki v skladu z 225. člen ZEKom-2 (Zakon o elektronskih komunikacijah; Uradni list št. 130/2022) ne zahtevajo pridobivanja vnaprejšnjega soglasja (privolitve) od uporabnika; in sicer:
- piškotki, ki so potrebni izključno zaradi prenosa sporočila po elektronskem komunikacijskem omrežju in
- piškotki, ki so nujno potrebni za zagotovitev storitve družbe, ki jo naročnik ali uporabnik izrecno zahtevata.
Vrste piškotkov
Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam: