V letu 2016 je družba predvsem zaradi valutnih gibanj beležila padec prihodkov v višini 4,1 % na 2,93 milijarde USD, medtem ko je bila rast prihodkov brez valutnih vplivov 13,9 %. Največji posamični trg je Brazilija, kjer ustvarijo 45 % vseh prihodkov, medtem ko je bila organska rast v tej državi najslabša (-2,7 %). Na drugi strani močno rastejo na drugem največjem segmentu, in sicer v Argentini, Čilu, Ekvadorju, Peruju in Urugvaju, kjer so beležili 28-odstotno rast, v Mehiki pa 8,3-ostotno.
Podjetje je izboljšalo dobičkonosnost, saj se je EBITDA povzpel za 3,6 % na 238,4 milijona USD oz. za 26,2 % brez valutnih vplivov. EBITDA marža je zrastla na 20,7 %. Čisti dobiček je v letu 2016 znašal 78,8 milijona USD, medtem ko so leto 2015 zaključili z izgubo v višini 51,6 milijona USD.
Delnica podjetja je bila v preteklosti močno pod pritiskom zaradi padca valut posameznih držav, kjer posluje, predvsem v Argentini in Venezueli. V letu 2016 je prišlo do preobrata poslovanja in posledično je temu sledilo tudi razpoloženje vlagateljev.
