Salesforce je vodilno svetovno podjetje, ki ponuja gostovanje v oblaku za CRM storitve. CRM (Customer Relationship Management) kratica pomeni upravljanje odnosov s strankami. Družba nenehno širi nabor svojih storitev in postaja podjetje z nešteto aplikacijami, prilagojenimi zahtevam uporabnikov. Produkti v oblaku zajemajo šest različnih področij (prodaja v oblaku, storitve v oblaku, trženje v oblaku, work.com, Salesforce klepet ter Salesforce platformo).
Več kot polovico prihodkov ustvarijo z velikimi podjetji ter imajo prek 100.000 strank. Naročnine za prodajo v oblaku predstavljajo 93 % vseh prihodkov ter so glede na leto poprej višje za 24 %. Ostale storitve, ki predstavljajo 7 % prodaje, so rasle kar s 37 % ter tako počasi nadomeščajo zrel trg prodaje v oblaku. Ves čas se jim niža raven strank, ki prenehajo sodelovanje z njimi. Po zadnjih podatkih iz novembra 2015 je ta stopnja znašala 9 %. V prihodnje se bo verjetno še zniževala, saj vse več velikih podjetij postaja njihove stranke. Zaradi tega se bo njihova marža iz poslovanja še poviševala. Velike stranke so običajno finančno močnejše in stabilnejše kot manjše in ne zamenjajo ponudnika storitve tako hitro.
Vir: Bloomberg.
Njihova rast presega rast konkurenčnih podjetij. Za doseganje nadpovprečnih stopenj rasti veliko investirajo v pridobivanje novih strank in razvoj novih produktov. Ko se bo rast prihodkov iz sedanjih 20 % upočasnila, se bo marža iz poslovanja lahko povišala vse do 30 %. Razlog je predvsem v tem, da se stroški, ki so povezani z novimi strankami, pripoznajo takoj, prihodki pa sledijo z zamikom.
Konkurenčni pritiski s strani velikanov, kot so Oracle, Microsoft ter SAP obstajajo, a samo cenovni pritisk ne bo dovolj, da bi stranke zamenjale ponudnika CRM v oblaku - še posebej ne takšnega, ki jim ponudi vse, kar potrebujejo v oblaku.
Delnica je prisotna v skladu Infond Tehnologija.