Delnica meseca: Salesforce.com (CRM US) | SAVA INFOND

Upravljanje s piškoti
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša. Naložijo se na uporabnikov računalnik, ko obišče spletno stran in potem ob prihodnjem obisku prepoznajo nastavitve. Nujni piškotki se naložijo avtomatsko, sicer spletna stran sploh ne bi delovala. Za druge vrste piškotkov uporabnik bodisi potrdi bodisi zavrne dovoljenje za nalaganje.

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskljalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.
 
Sejni piškotki
Vedno aktivni
Funkcionalni piškotki
Soglašam
Ne soglašam
Analitični piškotki
Soglašam
Ne soglašam
cookieicon
cookieiconPiškotki
Spletna stran Sava Infond d.o.o. uporablja piškotke. Nujne, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletne strani, smo že naložili. Sami lahko izberete, katere vrste piškotkov poleg nujnih bodo nameščene na vaši napravi.
Aleš Grbić, upravljavec - analitik
Aleš Grbić, upravljavec - analitik
Datum objave
Dne  11.01.2016 11:00

Vodilno podjetje v segmentu CRM (upravljanja odnosov s strankami) v oblaku

 

Salesforce je vodilno svetovno podjetje, ki ponuja gostovanje v oblaku za CRM storitve. CRM (Customer Relationship Management) kratica pomeni upravljanje odnosov s strankami. Družba nenehno širi nabor svojih storitev in postaja podjetje z nešteto aplikacijami, prilagojenimi zahtevam uporabnikov. Produkti v oblaku zajemajo šest različnih področij (prodaja v oblaku, storitve v oblaku, trženje v oblaku, work.com, Salesforce klepet ter Salesforce platformo).

Več kot polovico prihodkov ustvarijo z velikimi podjetji ter imajo prek 100.000 strank.  Naročnine za prodajo v oblaku predstavljajo 93 % vseh prihodkov ter so glede na leto poprej višje za 24 %. Ostale storitve, ki predstavljajo 7 % prodaje, so rasle kar s 37 % ter tako počasi nadomeščajo zrel trg prodaje v oblaku. Ves čas se jim niža raven strank, ki prenehajo sodelovanje z njimi. Po zadnjih podatkih iz novembra 2015 je ta stopnja znašala 9 %. V prihodnje se bo verjetno še zniževala, saj vse več velikih podjetij postaja njihove stranke. Zaradi tega se bo njihova marža iz poslovanja še poviševala. Velike stranke so običajno finančno močnejše in stabilnejše kot manjše in ne zamenjajo ponudnika storitve tako hitro.

undefined
Vir: Bloomberg.

Njihova rast presega rast konkurenčnih podjetij. Za doseganje nadpovprečnih stopenj rasti veliko investirajo v pridobivanje novih strank in razvoj novih produktov. Ko se bo rast prihodkov iz sedanjih 20 % upočasnila, se bo marža iz poslovanja lahko povišala vse do 30 %. Razlog je predvsem v tem, da se stroški, ki so povezani z novimi strankami, pripoznajo takoj, prihodki pa sledijo z zamikom.

Konkurenčni pritiski s strani velikanov, kot so Oracle, Microsoft ter SAP obstajajo, a samo cenovni pritisk ne bo dovolj, da bi stranke zamenjale ponudnika CRM v oblaku - še posebej ne takšnega, ki jim ponudi vse, kar potrebujejo v oblaku.

Delnica je prisotna v skladu Infond Tehnologija.

 

Delnica Salesforce.com je v portfelju sklada:

Označite sklade, ki jih želite primerjati NAZIV TIP SKLADA NALOŽBENA USMERITEV OCENA TVEGANJA / DONOSA
Infond Tehnologija
TIP SKLADA
Delniški sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Sektorski
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
PRIMERJAJ IZBRANE SKLADE
Izberite dva ali največ tri sklade za primerjavo.
 
Sava Infond, družba za upravljanje, d.o.o.
Ulica Eve Lovše 7, 2000 Maribor, tel. 02/229 74 40, fax. 02/229 74 89
Grafična in računalniška izvedba BuyITC d.o.o.