Tencent je vodilni ponudnik internetnih storitev ter dolgoročni zmagovalec v Kitajskem internetnem sektorju. Njegovo poslovanje temelji na 2 socialnih platformah, ki jih imajo v lasti – Weixin/Wechat in QQ. Uporabnike povezujejo preko vsebin, storitev ter strojne opreme. Weixin/Wechat (izredna mobilna aplikacija zagnana leta 2011) ima 980 mio aktivnih mesečnih uporabnikov, QQ (posluje od leta 1999) pa s svojim messangerom 843 mio aktivnih mesečnih uporabnikov. Uporabniki so zelo lojalni in so podlaga za njihove konkurenčne prednosti.
Na svojih platformah prodajajo spletne vsebine , igre, premijske storitve ter spletno oglaševanje. Zelo verjetno bodo monetizirali svoje uporabnike še na področju spletnih plačil, finančnih produktov ter storitev v oblaku (dolgoročni potencial)! Njihova glavna konkurenčna prednost pred ostalimi ponudniki spletnih iger (imajo 50% tržni delež) je njihova izredno razvejana distribucija, ki temelji na mrežnem efektu. Kako uspešni so, govori podatek, da so distribuirali 5 od 10 najbolj uspešnih iger na Kitajski ter 25% od 100 najuspešnejših. Za zadnjimi prevzemi so obogatili svoj ekosistem z vsebinami iz poslovnega sveta, popularnimi vsebinami na spletnih igrah, video, glasba ter literatura. Njihova mobilni plačilni sistem se je hitro postavil ob rob Alipay-u (Alibaba).
3Q17 rezultati so bili nad pričakovanji – prodaja se je povišala za 61%, dobiček iz poslovanja za 57%. Bruto marža se je znižala za 540 bt na 48,6% - ta trend se bo verjetno še nadaljeval – razlog je v višji rasti manj profitabilnih segmentov iger na pametnih telefonih ter posle z vsebinami, na drugi strani imata segmenta iger na PC-jih ter članstev višje marže, a rasteta počasneje.
Vir: Bloomberg