Vodilni tržni delež (tržni delež v ZDA: vrečke za smeti 30 %, oglje 75 %, solatni prelivi 20 %, vodni filtri 60 %) jim uspe ohranjati prav zaradi močnih blagovnih znamk, tesnih odnosov s trgovci ter relativno stroškovno prednostjo. Več kot 80 % njihovih blagovnih znamk se uvršča na prvo ali drugo mesto v svojem segmentu. Moč njihovih blagovnih znamk se kaže v tem, da so od leta 2005 imeli 66 zvišanj cen svojih produktov. Poleg tega je pomemben podatek, da je 64 povišanj cen obstalo in jih niso bili prisiljeni znižati. Tudi ko niso aktivno zviševali cen zaradi rasti cen surovin, jim je nove produkte uspelo plasirati na trg z višjimi maržami.
Zelo pozitivno je, da je njihova količinska prodaja zrasla tako ob povišanju cen kot ob uvajanju novih produktov. Za izdelke v segmentu gospodinjstev in osebne nege je značilno, da imajo kupci nizke »stroške zamenjave«. Clorox je v drugačnem položaju. Trgovci ga ocenjujejo kot pomembnega poslovnega partnerja in nočejo tvegati, da bi ostali brez zalog, če bi poslovali z nepreverjenimi dobavitelji.
V svojih segmentih tekmujejo tudi s precej večjimi tekmeci. Letos bodo imeli okoli 6 mrd USD prodaje, medtem ko bo imel Procter & Gamble 10-krat več prodaje. Tudi drugi konkurenti bodo imeli vsaj 3- do 4-krat višjo prodajo kot Clorox. Kljub tekmi s finančno mnogo močnejšimi tekmeci se Clorox osredotoča na nišne kategorije. Posledica njihove vitke strukture stroškov je marža iz poslovanja, ki dosega prek 18 % (Procter & Gamble 20 %).
Podobno kot drugi konkurenti se tudi oni osredotočajo na racionalizacijo proizvodnje in poskušajo imeti vire surovin čim bližje svojim proizvodnim kapacitetam. S svojimi inovacijami skrbijo tudi za vse manjšo porabo vhodnih surovin ter tako znižujejo svoje stroške. Ti dejavniki pozitivno vplivajo na njihov konkurenčen položaj. To potrjuje podatek, da so v preteklih petih letih uspeli zvišati donos na investirani kapital na več kot 23 %. Letos pričakujejo okoli 24 % (Procter & Gamble 13,4 %).

Vir: Bloomberg.
Svoje poslovanje širijo tudi na sosednje segmente, saj nočejo ostati pri tistih, kjer je potrošnikov odločilni dejavnik za nakup cena izdelka. Ta strategija se jim je dobro obnesla, saj tako ostajajo oddaljeni od finančno močnejše konkurence in s svojimi prepoznavnimi blagovnimi znamkami uspešno zvišujejo marže.