Alibabine izrazite konkurenčne prednosti izhajajo iz njihovega mrežnega učinka. Tako se vrednost platform za potrošnike zvišuje s povečevanjem števila prodajalcev ter obratno. Njihov mrežni učinek je dokaj nenavaden, saj so ga razvili na področju, kjer lahko upravičeno dolgoročno pričakujemo nadpovprečno rast in sicer na podlagi socialno ekonomskih dejavnikov.

Vir: Bloomberg
Do 7. 9. 2017 se je vrednost delnic Alibabe, merjeno v EUR, povečala za 69 %. Razlog za to so bili odlični poslovni rezultati skozi celotno opazovano obdobje ter ostale aktivnosti, povezane s poslovanjem podjetja. Bolj kot objava rezultatov sredi maja je delnico navzgor usmerila napoved rezultatov na dnevu investitorjev 8. junija. Uprava napoveduje 45 do 49-odstotno rast prihodkov - trg je pričakoval 36 % - za fiskalno leto 2018, ki se konča marca 2018. Te zelo ambiciozne načrte bo moč doseči. Razlogi so boljša uporaba podatkov za trgovce, še posebej nove strategije prodaje na drobno, dostop do mobilnega osebnega trženja ter priložnosti na področju vsebin. Drugi razlog je globalizacija. Zadnji razlog je AliCloud. Vsak izmed teh razlogov kaže na močan mrežni učinek, ki je osnova za Alibabino izrazito konkurenčno prednost.
Zadnji poslovni rezultati, objavljeni sredi avgusta letos, potrjujejo upravine napovedi o 45 do 49% rasti v poslovnem letu 2018 ter dajejo podlago za prek 50-odstotno rast – investitorji so do sedaj bili osredotočeni na rast v oblaku in digitalizacijo, ki sta v zadnjem četrtletju zrasli za kar 96 %. Osnovni segment Alibabe je trgovska platforma na drobno – prihodki so zrasli za 57 % (prej 41 %). Razlog je mogoče najti v novih strategijah upravljanja s podatki, ki dajejo trgovcem dostop do osebnega mobilnega marketinga ter vsebin. V zadnjem četrtletju so občutno povišali marže na vseh segmentih poslovanja. V najpomembnejšem segmentu trgovske platforme se je marža iz poslovanja povišala za 170 bazičnih točk na 62,7%.