Prihodki tretjega kvartala 2015 so na letni ravni porasli za 41 % na 4,5 mrd USD, k čemur je seveda največ prispevala rast prihodkov od oglaševanja, ki je v omenjenem obdobju porasla za 45 % na letni ravni. Statistika na naročnika je prav tako impresivna, za 17 % je poraslo število uporabnikov, ki Facebook uporabljajo vsak dan, prav tako pa se je povečal tudi prihodek na uporabnika in sicer za 24 % na letni ravni. Operativna marža je zaradi višjih sredstev, namenjenih za raziskave in razvoj, v kvartalu upadla iz 44 % na 32 %, vendar na dolgi rok lahko pričakujemo, da se bo ustalila nekje okrog 40 %. Gonilna sila prihodka podjetja je in bo mobilno oglaševanje - slednje je v zadnjem kvartalu poraslo za impresivnih 71 % na letni ravni in v skupnih prihodkih od oglaševanja predstavlja 78-odstotni delež.
Facebookova druga najbolj uporabljana platforma WhatsApp še vedno ne uporablja mobilnega oglaševanja, kljub temu - ali pa ravno zato - pa ima platforma več kot 900 milijonov uporabnikov na mesec.

Vir: Bloomberg.
Delnica je v letošnjem letu porasla za 50,73 %, merjeno v EUR, in kazalniki vrednotenja niso prav nič sramežljivi. Z delnico se trguje po P/E 106,6, pričakovan P/E za leto 2016 znaša 48,7 in kljub odlični rast prihodkov menimo, da je delnica pošteno ovrednotena.
Delnice Facebooka so kot naložbe zastopane v kar sedmih Infond skladih in dveh Perspektiva skladih. Največjo izpostavljenost (več kot 5 %) ima do te naložbe sklad Infond Tehnologija.