LVMH je prav zahvaljujoč izjemnim blagovnim znamkam v preteklih letih rasel hitreje od konkurence in povečeval tržni delež. Prav kultni status njihovih znamk jih je obvaroval tudi pred pohodom Amazona in spletne trgovine, saj so luksuzne znamke obvarovane pred temi spremembami in eden redkih segmentov, ki je tudi v zadnjih letih prosperiral.
Podjetje v prvih devetih mesecih leta nadaljuje z odličnimi rezultati, saj so povečali prihodke za 14 %. V letu 2017 bodo prvič presegli 40 mrd EUR prihodkov, medtem ko bo dobiček znašal skoraj 5 mrd EUR. Vlagatelji so takšno poslovanje seveda nagradili. Tako je delnica v oktobru pridobila 9,7 % in letošnjo rast delnice povišala na prek 40 %. Trenutna vrednotenja so povišana, saj znaša PE 28, kar je nad zgodovinskim povprečjem podjetja. Na drugi strani pa kvaliteta ni nikoli poceni.

Vir: Bloomberg.