Zanimiva delnica: L'Oreal | SAVA INFOND

Upravljanje s piškoti
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša. Naložijo se na uporabnikov računalnik, ko obišče spletno stran in potem ob prihodnjem obisku prepoznajo nastavitve. Nujni piškotki se naložijo avtomatsko, sicer spletna stran sploh ne bi delovala. Za druge vrste piškotkov uporabnik bodisi potrdi bodisi zavrne dovoljenje za nalaganje.

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskljalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.
 
Sejni piškotki
Vedno aktivni
Funkcionalni piškotki
Soglašam
Ne soglašam
Analitični piškotki
Soglašam
Ne soglašam
cookieicon
cookieiconPiškotki
Spletna stran Sava Infond d.o.o. uporablja piškotke. Nujne, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletne strani, smo že naložili. Sami lahko izberete, katere vrste piškotkov poleg nujnih bodo nameščene na vaši napravi.
Aleš Grbić, specialist za upravljanje
Aleš Grbić, specialist za upravljanje
Datum objave
Dne  09.02.2023

Prodaja kozmetike na prebivalca raste po vsem svetu, kar odraža kupno moč srednjega razreda

 
Za L'Oréal so značilne izrazite konkurenčne prednosti. Izvirajo iz vodilnih blagovnih znamk, izredno močnih odnosov s trgovci na drobno ter stroškovnih prednosti. Zanimivo je, da so na tretjem mestu med vsemi podjetji na svetu po tem, koliko sredstev vložijo v oglaševanje. Zaradi tega imajo tudi višjo pogajalsko moč kot konkurenca. Te prednosti bodo zelo verjetno ostale vsaj naslednjih deset let, zato bo njihov konkurenčni položaj ostal stabilen. Agilnost, portfelj močnih blagovnih znamk in strokovno znanje na področju inovacij in trženja jim bodo omogočili, da bodo v naslednjih nekaj letih še naprej presegali rast konkurence.  

Njihovi segmenti poslovanja obsegajo produkte za nego kože (40 odstotkov celotnih prihodkov), ličila (21 odstotkov celotnih prihodkov), produkte za nego las (24 odstotkov prihodkov) ter parfume (11 odstotkov celotnih prihodkov). Prodajo imajo razpršeno po vsem svetu, 32 odstotkov ustvarijo v Evropi, 25 odstotkov v Severni Ameriki, 31 odstotkov v Severni Aziji, 7 odstotkov v Južni Aziji in na Bližnjem vzhodu ter 6 odstotkov v Afriki. Svoje produkte prodajajo prek različnih prodajnih kanalov – trgovin na drobno, lekarn, veleblagovnic, parfumerij, frizerskih salonov, spa in welness centrov ter prek spleta. Najbolj prodajane blagovne znamke so Lancôme, Yves Saint Laurent, Maybelline, Kiehl's, L’Oréal Paris, Garnier in CeraVe.

Po vsem svetu narašča uporaba kozmetike na posameznika. Rast izhaja iz rasti kupne moči srednjega razreda po svetu, še posebej na razvijajočih se trgih, kjer L'Oréal ustvari skoraj polovico svojih prihodkov. Argumente za prihodnjo rast najdemo v podatkih, da v Vzhodni Evropi potrošnik nameni za kozmetiko le tretjino tega, kot potrošnik v razvitem svetu, v Latinski Ameriki pa le petino tega. Zelo verjetna je predpostavka, da bodo njihove močne blagovne znamke skupaj z visokimi izdatki za raziskave in razvoj zagotovilo za nadaljevanje rasti prodaje. 

Uravnoteženi portfelj produktov

Od konkurence se ločijo po tem, da imajo dobro uravnotežen portfelj produktov za množice, prestiž, salone ter medicinske kanale. Zelo spretno alocirajo svoja sredstva do najboljših poslovnih priložnosti, ki jim pomagajo pri rasti prodaje. Med pandemijo so največ sredstev namenili najbolj odpornemu prodajnemu kanalu e-trgovine ter področju dermatologije. Precej so investirali tudi na področju kategorije nege kože. To jim je omogočilo, da so dosegli skoraj dvakrat višjo rast kot konkurenca v letih 2020 in 2021. 



Zadnji devetmesečni rezultati potrjujejo prej omenjeno tezo o nadpovprečni rasti – 20,5-odstotna organska rast prodaje, ko jo prilagodimo za 0,4-odstotni vpliv iz prevzemov ter 8,1-odstotni vpliv iz valut. Tako prilagojena organska rast znaša še vedno izjemnih 12 odstotkov. Njihov razpršeni portfelj jim je dal zavetje pred nihajnostjo prodaje. Običajno v ekonomski krizi potrošniki začnejo posegati po cenejših masovnih produktih namesto po prestižnih. Ta učinek jih ne bi smel prizadeti, saj so enakovredno izpostavljeni do obeh kanalov, ki vsak predstavljata okoli 38 odstotkov prodaje. Premik k cenejšim produktom zaznavajo v Veliki Britaniji, ki je imela najvišjo inflacijo v 40 letih. V Evropi so stranke podaljšale razmike med obiski salonov.     

Članek je bil objavljen v prilogi Dela Posel & denar, 6. februarja 2023. 

Želite več informacij?
Naše sodelavke so vam na voljo vsak delovni dan od 8. do 16. ure:

Jasmina Polšak


   Jasmina Polšak
   T: 02 229 74 57
   E: jasmina.polsak(at)infond.si


Ines Zec


   Ines Zec
   T: 02 229 74 73
   E: ines.zec(at)infond.si



Veselimo se sodelovanja z vami!

 

Delnice družbe L'Oreal so v portfeljih:

Označite sklade, ki jih želite primerjati NAZIV TIP SKLADA NALOŽBENA USMERITEV OCENA TVEGANJA / DONOSA
Infond Globalni fleksibilni
TIP SKLADA
Mešani sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Globalni
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
Infond Globalni defenzivni
TIP SKLADA
Mešani sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Globalni
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Nizka (1 - 3)
Infond Evropa
TIP SKLADA
Delniški sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Regijski - razviti trgi
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
Infond Globalni uravnoteženi
TIP SKLADA
Mešani sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Globalni
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Nizka (1 - 3)
Infond Razviti trgi
TIP SKLADA
Delniški sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Regijski - razviti trgi
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
Infond Select
TIP SKLADA
Delniški sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Strategija - globalni
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
Infond Naložbeni cilj 2040
TIP SKLADA
Sklad ciljnega datuma
NALOŽBENA USMERITEV
Globalni
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
PRIMERJAJ IZBRANE SKLADE
Izberite dva ali največ tri sklade za primerjavo.
 
Izpostavljeni skladi
Infond Razviti trgi, delniški podsklad razvitih trgov
Infond Družbeno odgovorni, delniški podsklad razvitih trgov
Infond Tehnologija, delniški podsklad
Aktualno
V ključnih trenutkih je Trump vselej stopil korak nazaj
29.04.2025
Težko si je predstavljati, kakšen stres doživljajo podjetja, ki so se ne kriva ne dolžna znašla v prvih bojnih linijah
Kam pelje trgovinski konflikt ZDA in Kitajske?
17.04.2025
Če je trgovina reka, so carine jezovi
[WEBINAR] Kako nalagati v času drugega Trumpovega mandata
07.04.2025
Vroče investicijske zgodbe in strukturni premiki na trgih
*Podatki na tej spletni strani ne predstavljajo naložbenega priporočila ali storitev investicijskega svetovanja, niti ne pomenijo ponudbe ali vabila k nakupu ali prodaji enot investicijskih kuponov vzajemnih skladov ali katerihkoli vrednostnih papirjev, finančnih naložb in naložbenih skupin, temveč so samo informativne narave in predstavljajo kratko informacijo bistvenih značilnosti sklada, trgov vrednostnih papirjev oz. posameznih vrednostnih papirjev.
Podrobne in zavezujoče informacije o skladih so navedene in dosegljive samo v dokumentih Ključni podatki za vlagatelje, Prospekt z vključenimi pravili upravljanja ter zadnjem revidiranem letnem in polletnem poročilu sklada, ki so objavljeni na tej spletni strani. Izračuni preteklih donosnosti oziroma spremembe VEP temeljijo na podatkih o vrednosti enote premoženja. Vstopni in izstopni stroški zmanjšujejo prikazan donos. Pretekla uspešnost ne napoveduje prihodnjih donosov. V primerih, ko izbrani datumi padejo na nedelovne dni, je prikazana oziroma upoštevana vrednost enote premoženja zadnjega veljavnega obračunskega dne.
Družba morda je ali še bo za račun skladov v upravljanju ali v lastnem imenu sklepala posle z nekaterimi vrednostnimi papirji ali naložbenimi skupinami, ki so navedeni v vsebinah na tej spletni strani, lahko pa so ali bodo to počele tudi osebe, ki so sodelovale pri pripravi teh vsebin, vse v skladu s Politiko obvladovanja nasprotij interesov, ki je dostopna na spletni strani www.infond.si.
Družba ne odgovarja za morebitno neposredno ali posredno škodo, obveznosti in/ali izgubo, nastalo kot posledica odločitve na podlagi predmetnega informativnega gradiva.
Družba tudi ne prevzema odgovornosti zaradi napačnih ali nepopolnih podatkov in/ali informacij v vsebinah na spletni strani, razen v primeru naklepa ali velike malomarnosti družbe ali njenih predstavnikov, kar se presoja po standardu skrbnosti dobrega strokovnjaka.
Prosimo, upoštevajte tudi podrobnejše opozorilo vlagateljem.
Sava Infond, družba za upravljanje, d.o.o.
Ulica Eve Lovše 7, 2000 Maribor, tel. 02/229 74 40, fax. 02/229 74 89
Grafična in računalniška izvedba BuyITC d.o.o.