Zanimiva delnica: VF Corporation | SAVA INFOND

Upravljanje s piškoti
Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša. Naložijo se na uporabnikov računalnik, ko obišče spletno stran in potem ob prihodnjem obisku prepoznajo nastavitve. Nujni piškotki se naložijo avtomatsko, sicer spletna stran sploh ne bi delovala. Za druge vrste piškotkov uporabnik bodisi potrdi bodisi zavrne dovoljenje za nalaganje.

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskljalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.
 
Sejni piškotki
Vedno aktivni
Funkcionalni piškotki
Soglašam
Ne soglašam
Analitični piškotki
Soglašam
Ne soglašam
cookieicon
cookieiconPiškotki
Spletna stran Sava Infond d.o.o. uporablja piškotke. Nujne, ki so potrebni za nemoteno delovanje spletne strani, smo že naložili. Sami lahko izberete, katere vrste piškotkov poleg nujnih bodo nameščene na vaši napravi.
Aleš Grbić, upravljavec - analitik
Aleš Grbić, upravljavec - analitik
Datum objave
Dne  16.09.2020

Močen portfelj znamk za čas po epidemiji

 
VF Corporation (v nadaljevanju VFC) oblikuje, proizvaja in distribuira blagovne znamke oblačil, obutve in dodatkov. Njihov največji segment so oblačila in obutev za športno oz. aktivno preživljanje prostega časa. Njihov portfelj obsega okoli 20 blagovnih znamk. Svoje produkte tržijo prek trgovcev na veliko in drobno, spletne prodaje ter v posebnih trgovinah pod njihovo blagovno znamko. Prisotni so v Ameriki, Evropi ter Aziji s Pacifikom.

Kljub popularnim blagovnim znamkam se je njihova prodaja v zadnjem četrtletju (od aprila do junija 2020) zmanjšala kar za 47 odstotkov, iz poslovanja so ustvarili izgubo. Oboje sicer manj negativno od pričakovanji. Tudi 78-odstotna rast spletne prodaje ni nadomestila zaprtja njihovih trgovin in veletrgovcev. Za trenutno četrtletje je pričakovati, da bo prodaja nižja za četrtino. Podobno je pri konkurenci.

Dolgoročni delničarji VFC so lahko zadovoljni z nadpovprečnimi donosi. V zadnjih 30 letih so dosegli 15,6-odstotni povprečni letni donos, merjeno v USD, medtem ko je globalni delniški indeks pridobil 6,3 odstotka. Podlaga za tako rast je portfelj močnih blagovnih znamk v več kategorijah oblačil in obutve.

Večino njihove prodaje predstavljajo tri blagovne znamke – Vans, Timberland in North Face –, od koder izvirajo njihove konkurenčne prednosti. Kljub negativnemu kratkoročnemu vplivu krize zaradi covida-19 bodo najverjetneje na dolgi rok rasli hitreje od večine konkurence. Nespremenjene bodo tudi njihove konkurenčne prednosti.

Po napovedih uprave bo v poslovnem letu 2021 njihov segment za aktivno preživljanje prostega časa (z znamko Vans) ustvaril okoli 70 odstotkov celotnega dobička iz poslovanja. Vans je bila na začetku športna znamka, sčasoma je postala blagovna znamka za vsakdanjo aktivnost. Analiza VFC je pokazala, da je bila včasih tipična stranka Vans skejter, ki pa je zdaj bolj zainteresiran za glasbo in modo kot za segment aktivnega športa. Zdaj ženske predstavljajo 60 odstotkov kupcev te blagovne znamke. Med najstniki obeh spolov je to ena izmed najbolj priljubljenih blagovnih znamk čevljev. Vans je vse manj športna in vedno bolj znamka kreativnih ljudi. Posebej priljubljeni so v starostni skupini med 13 in 24 let. Enako velja za Nike in druge konkurente. Blagovna znamka ima velik potencial, saj je s 3,9 milijarde USD prometa sorazmerno majhna v primerjavi z Nike, ki ga ustvari desetkrat več.

Zelo verjetno bo North Face precej pridobil zaradi svojega novega segmenta FutureLight, ki uporablja nepremočljivo tkanino. Pozitivno bo vplivala tudi razširitev blagovne znamke na dodatne segmente ter povečanje obsega direktne prodaje strankam. VFC pričakuje, da bo rast North Facea, ko bo vpliv krize zaradi koronavirusa oslabel, znašala med 8 in 9 odstotki. Manj predvidljivo je poslovanje blagovnih znamk Timberland ter Dickies, kjer znaša ocenjena dolgoročna rast od 3 do 4 oziroma od 5 do 6 odstotkov.

Konec leta 2019 je uprava podala napovedi za fiskalno leto 2024 – bruto marža več kot 55,5 odstotka (zdaj 52,2), marža iz poslovanja več kot 15 odstotkov (v zadnjih treh letih med 12 in 13) ter donos na investirani kapital več kot 20 odstotkov (zadnja tri leta od 19,6 do 20,9). Ti cilji so dosegljivi, a bo očitno potreben določen zamik zaradi letošnje spomladanske zaustavitve svetovnega gospodarstva.


Vir: Bloomberg.




Članek je bil objavljen v prilogi Dela Posel & denar 14. septembra 2020.
  

Želite več informacij?
Naše sodelavke so vam na voljo vsak delovni dan od 8. do 16. ure:

Jasmina Polšak


   Jasmina Polšak
   T: 02 229 74 57
   E: jasmina.polsak(at)infond.si


Ines Zec


   Ines Zec
   T: 02 229 74 73
   E: ines.zec(at)infond.si



Veselimo se sodelovanja z vami!

 

Delnice VFC so v portfeljih

Označite sklade, ki jih želite primerjati NAZIV TIP SKLADA NALOŽBENA USMERITEV OCENA TVEGANJA / DONOSA
Infond Globalni uravnoteženi
TIP SKLADA
Mešani sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Globalni
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Nizka (1 - 3)
Infond Megatrendi
TIP SKLADA
Delniški sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Strategija - globalni
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
Infond Globalni delniški
TIP SKLADA
Delniški sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Globalni
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
Infond ZDA
TIP SKLADA
Delniški sklad
NALOŽBENA USMERITEV
Regijski - razviti trgi
OCENA TVEGANJA / DONOSA
Srednja (4 - 5)
PRIMERJAJ IZBRANE SKLADE
Izberite dva ali največ tri sklade za primerjavo.
 
Izpostavljeni skladi
Infond Razviti trgi, delniški podsklad razvitih trgov
Infond Družbeno odgovorni, delniški podsklad razvitih trgov
Infond Tehnologija, delniški podsklad
Aktualno
V ključnih trenutkih je Trump vselej stopil korak nazaj
29.04.2025
Težko si je predstavljati, kakšen stres doživljajo podjetja, ki so se ne kriva ne dolžna znašla v prvih bojnih linijah
Kam pelje trgovinski konflikt ZDA in Kitajske?
17.04.2025
Če je trgovina reka, so carine jezovi
[WEBINAR] Kako nalagati v času drugega Trumpovega mandata
07.04.2025
Vroče investicijske zgodbe in strukturni premiki na trgih
*Podatki na tej spletni strani ne predstavljajo naložbenega priporočila ali storitev investicijskega svetovanja, niti ne pomenijo ponudbe ali vabila k nakupu ali prodaji enot investicijskih kuponov vzajemnih skladov ali katerihkoli vrednostnih papirjev, finančnih naložb in naložbenih skupin, temveč so samo informativne narave in predstavljajo kratko informacijo bistvenih značilnosti sklada, trgov vrednostnih papirjev oz. posameznih vrednostnih papirjev.
Podrobne in zavezujoče informacije o skladih so navedene in dosegljive samo v dokumentih Ključni podatki za vlagatelje, Prospekt z vključenimi pravili upravljanja ter zadnjem revidiranem letnem in polletnem poročilu sklada, ki so objavljeni na tej spletni strani. Izračuni preteklih donosnosti oziroma spremembe VEP temeljijo na podatkih o vrednosti enote premoženja. Vstopni in izstopni stroški zmanjšujejo prikazan donos. Pretekla uspešnost ne napoveduje prihodnjih donosov. V primerih, ko izbrani datumi padejo na nedelovne dni, je prikazana oziroma upoštevana vrednost enote premoženja zadnjega veljavnega obračunskega dne.
Družba morda je ali še bo za račun skladov v upravljanju ali v lastnem imenu sklepala posle z nekaterimi vrednostnimi papirji ali naložbenimi skupinami, ki so navedeni v vsebinah na tej spletni strani, lahko pa so ali bodo to počele tudi osebe, ki so sodelovale pri pripravi teh vsebin, vse v skladu s Politiko obvladovanja nasprotij interesov, ki je dostopna na spletni strani www.infond.si.
Družba ne odgovarja za morebitno neposredno ali posredno škodo, obveznosti in/ali izgubo, nastalo kot posledica odločitve na podlagi predmetnega informativnega gradiva.
Družba tudi ne prevzema odgovornosti zaradi napačnih ali nepopolnih podatkov in/ali informacij v vsebinah na spletni strani, razen v primeru naklepa ali velike malomarnosti družbe ali njenih predstavnikov, kar se presoja po standardu skrbnosti dobrega strokovnjaka.
Prosimo, upoštevajte tudi podrobnejše opozorilo vlagateljem.
Sava Infond, družba za upravljanje, d.o.o.
Ulica Eve Lovše 7, 2000 Maribor, tel. 02/229 74 40, fax. 02/229 74 89
Grafična in računalniška izvedba BuyITC d.o.o.