Proizvajajo zelo veliko segmentov težke opreme – od nakladalcev do rudarskih tovornjakov z nosilnostjo 400 ton. Kot dodatek k tej obsežni ponudbi so številne tehnološke rešitve. Vključujejo CAT Connect ter Minestar, vključno s sistemi za upravljanje voznega parka, analitiko upravljanja opreme in avtonomnimi zmogljivostmi strojev. Kombinacija najboljše tehnologije z obsežno mrežo pogodbenih prodajalcev je ustvarila močan ekosistem CAT, ki spodbuja zvestobo kupcev in omogoča ponovne nakupe strank.
Večina rasti je bila organske, delno je izhajala tudi iz prevzemov v zadnjih 15 letih. Največji je bil nakup Bucyrus International (proizvajalec rudarskih strojev za podzemno in površinsko rudarjenje) leta 2011, vreden le 8,6 mrd USD. Z njim je CAT postal močnejši glede na svojega glavnega tekmeca Komatsu. V železniško industrijo je vstopil s prevzemoma podjetij Progress Rail Services leta 2006 in Electro-motive Diesel leta 2010.
CAT ima svojem portfelju več kot dva milijona kosov opreme, od tega je več kot milijon priključenih prek telematike (tehnologija, ki sama sporoči, da je potrebna menjava). Tako ustvarijo veliko ponavljajočih se prihodkov od poznejše prodaje delov in storitev za servisiranje. Ta segment poslovanja dosega najvišje marže med vsemi njihovimi segmenti. Do leta 2026 pričakujejo, da se bodo prihodki iz tega skoraj podvojili.

Že pred izbruhom covida-19 je CAT na začetku leta 2020 zaznal, da so njihovi končni kupci previdnejši pri investicijah v opremo, kar se je s izbruhom epidemije še stopnjevalo. Posledice covida-19 bodo zaznamovale celotno leto. Pričakovati je, da se bodo prihodki znižali za okoli 15 %, kar je precej manj kot leta 2009 (-39 %), saj ima njihov segment poznejše prodaje rezervnih delov in storitev vse večji delež v njihovem poslovanju. Veliko njihove opreme se uporablja v infrastrukturnih projektih ter drugih vrstah gradnje, ki so jih vlade po svetu oprostile omejenega poslovanja. Dolgoročno bo na to dejavnost nekoliko pozitivno vplivala odločitev vlad, da obnovijo svojo infrastrukturo in ublažijo vpliv prihodnjih nesreč.
Članek je bil objavljen v prilogi Dela Posel & denar 4. maja 2020