Podjetje slovi po močni lojalnosti gostov in zelo naprednem digitalnem kanalu, ki je vse bolj blizu mlajši generaciji. Blagovne znamke so zasnovane zelo mladostno in izžarevajo močan t.i. »lifestyle trend«. Posledično pričakujemo nadaljevanje rasti tržnega deleža v naslednjem desetletju, in sicer okrog 5 % na letni ravni. S tega vidika je tudi razumljivo, da je podjetje s prevzemom dveh hotelov v Mariboru vstopilo na slovenski hotelirski prostor. Hotel Piramida se je preimenoval v Mercure Maribor in bo dopolnil ponudbo hotelskih nastanitev višjega cenovnega razreda v Mariboru. Na drugi strani je hotel Orel vstopil v verigo Ibis, ki je namenjena srednjemu razredu gostov. Ne gre zgolj za preimenovanje hotelov, temveč za šolanje kadra, investiranje v posodobitev nastanitvenih zmogljivosti in prevzemanje standardov obeh blagovnih znamk.
Z namenom povišanje dobičkonosnosti podjetja se je uprava odločila razdeliti premoženje v dve ločeni družbi, in sicer na podjetje, ki bo skrbelo za upravljanje in storitve hotelov, in drugo, ki bo imelo v lasti hotelske nepremičnine. Slednje bodo kasneje prodali institucionalnim vlagateljem in tako sprostili kapital, ki ga bodo deloma vrnili delničarjem Accorja in deloma investirali v osnovno dejavnost, upravljanje s hoteli.
Podjetje zaenkrat ustvari letno okoli 5,5 milijarde evrov prihodkov, medtem ko se dobiček giblje okoli 250 milijonov evrov. Te številke se bodo sicer z načrtovano prodajo nepremičninskega dela družbe spremenile.
