Svoje produkte prodajajo po različnih prodajnih kanalih – v trgovinah na drobno, lekarnah, veleblagovnicah, parfumerijah, frizerskih salonih, spa in welness centrih ter po spletu. Najbolj prodajane blagovne znamke vključujejo Lancôme, Yves Saint Laurent, Maybelline, Kiehl's, L’Oréal Paris, Garnier in Armani.
Konkurenčne prednost podjetja izhajajo iz vodilnih blagovnih znamk, zelo močnih odnosov s trgovci na drobno ter iz stroškovnih prednosti. Po sredstvih, vloženih v oglaševanje, je L'Oréal med vsemi podjetji na tretjem mestu na svetu. Tudi zato ima tudi višjo pogajalsko moč kot konkurenca. Te prednosti bo zelo verjetno ohranil najmanj prihodnjih deset let, zato bo konkurenčni položaj ostal stabilen.
Kot vodilno podjetje na področju kozmetike so dobro umeščeni, da bodo lahko uspešno izkoristili okoli 6-odstotno rast celotne industrije. Po vsem svetu se povečuje uporaba kozmetike na posameznika. Poganja jo rast kupne moči srednjega razreda po svetu, še posebej na razvijajočih se trgih. Argumente za prihodnjo rast najdemo v podatkih, da v Vzhodni Evropi in Latinski Ameriki potrošnik nameni za kozmetiko le tretjino oziroma petino zneska, ki ga za to porabi potrošnik v razvitem svetu. Zelo verjetna je predpostavka, da bodo njihove močne blagovne znamke skupaj z visokimi izdatki za raziskave in razvoj, zagotovilo za nadaljevanje rasti prodaje.
Od konkurence jih razlikuje dobro uravnotežen portfelj produktov tako za množice, prestiž, salone ter medicinske kanale. Zelo spretni so, ko alocirajo svoja sredstva do najboljših poslovnih priložnosti. Že pred pandemijo so zaznali težave v poslovnem okolju pri prodaji množicam, specializiranih trgovinah ter pri ličilih (upočasnitev glede na ciklični vrh v letu 2017) v Severni Ameriki. Kljub temu so v letu 2019 dosegli 8-odstotno organsko rast prodaje.

Vir: Bloomberg.
Diverzifikacija jim je dobro služila v recesijskem poslovnem okolju - leta 2008 so se prihodki povečali za 2,8 %, leta 2009 pa so upadli za 0,4 %. Leta 2010 so se že vrnili v fazo normalne rasti in dosegli 11,6 %. Zelo verjetno jim bo ta razpršitev pomagala tudi v pandemiji covida-19.
Letošnji rezultati potrjujejo zgoraj omenjen scenarij – v prvem polletju se jim je organska prodaja znižala kar za 12 %, kar je bilo posledica pomladanske zaustavitve svetovnega gospodarstva. V tretjem četrtletju je prodaja ponovno dosegla 1,6-odstotno organsko rast. Nekateri segmenti so dosegli dvomestno rast (nega kože, nega las), medtem ko je segment ličil upadel za skoraj 20 %. Prodaja parfumov je bila slabša za desetino.
Članek je bil objavljen v prilogi Dela Posel & denar 9. novembra 2020